Sunday 20 January 2013

Takde Mood !




aku tak tahu , asal aku tunggu kau untuk mencintai aku , sedangkan cinta kau hanya untuk si dia . aku selalu pikir doe , adakah aku terpaksa lepaskan kau ? walaupun hampir setiap hari kau dngan aku ! tapi hati kau still ade di mase lalu -,,-

kaka angkad ? kalau kau sayangkan kaka angkad kau tu , kau pergi jea ah dekad dia , lupakan aku ! 
Sentappp doe ! bila aku stalker facebook kau , then kau cakap post tu untuk kaka angkad kau ! now aku daa nampak sejauh mane SAYANG yang kau selalu cakap kat akuu ! sejauh mane CINTA  yang konon untuk aku ? Ya Allah , sabar jea ahh !

kenapa dari dulu untill sekarang , asyik benda yang same jea belaku kat aku ? asyik asyik kena tipuu !
aku jujur , aku setia , tapi ape yang aku dapadddd ? deritaaaaaaaa wehh !
bila nak tamat nie ? ke tunggu aku mamposss baru tamat ? huh ! penat ahh ,
ehh ? kalau kau tak sayang aku , jangan bagi aku harapan palsu ahh bodo ! 

      Seriouslyyyy ! aku bukan ahh perempuan yang perfect ! aku sedar siape aku ! dan aku langsung tak layak untuk kauuu ! Asalamualaikum , 

No comments: