Monday 6 August 2012

Miss My Bestie

Hey hey :)) hrini kite rsee rinduu lee kt kwn kite sorg niee . hishh , np ekk ? hm , Btw die baekk , kawan yang baek , die akan selalu berade di belakang kitekn ? dan tolong ape yang mampu . dan . kawan yang baek jugk , akan sentiase berkongsi kegembiraannye dan kesedihannye bersame kite [♥]  semua tuhh indah kan bile bersame dengan bestiee kite ? best sangadd kan ? serious aku rindu waktu dengan Die [:)] ketawe dengan Die , hang same-2 dengan die , happy tanpe ade rase tidak puas hati and kesedihan . semua tuhh indahh sangad . tapi aku kene undur diri and kene sedar yang Die dah tak perlukan aku . aku nie bukan lagi sape-2 bagi Die . aku hanye penyibok dalam hidup Die . [:)]  

# heyy bestiee , hope kau happy dengan hidup kau lepas nie . aku tau kau benci aku nie kan ? tak suke dengan aku kan ? takpe , aku paham . aku bukan bestie yang baek . kau carilahh bestiee yang memahami kau , tak mengungkit , dan yang baek :') aku takde semua tuhh kan ? aku tak setanding kau . hmm , miss kau yang dulu . tapi aku kene terime yang aku bukan bestiee kau lagi [♥] skrg kau pon dah bestie bru knn ? hope kau happy dngn die .

             

No comments: