Tuesday 7 February 2012

Luahan Hati Cik Puteri

 tbetbe aku teringatkan kat mbe aku yang sorang lagi nih . sblom nih baek sangat nan dye . rasenye since form 4 laa aku mule baek mase tu rapat sgt . satu kelas nan dye mase form 4 . mase gado nan ex aku pon dye lah tmpt aku ctew sume prob aku . dye banyak tolong aku! aku ingat lagi ade satu text aku bg dye . soklan benci atau suke aku . dan kenape ? dye jawab benci sebab kalau aku lupekan dye . siyes weiyh . aku ta pnah lupekan dye .  aku sangat hargai dye sebagai kawan aku! kawan baik aku . tapi tu sume dulu . lepas dye ade kawan baru . masingmasing da ta rapat . kadangkadang aku rindu nak guraugurau nan dye . tp aku slaloo stalker dye . hehe *jangan bgtaw sapesape tau* nak tau jugak perkembangan dye . ade lah beberapa sebab aku nan dye da ta rapat . sometimes ade jugak chat nan dye . tp sume da lain . aku da tatau nak borak ape dengan dye . aku da segan nak borak nan dye . aku takot nan cntc dye . sumpah aku rindu dye ! semoge berjaye dalam mase akan datang KAWAN! =') aku ta panh lupekan kau KAWAN!

No comments: