Saturday 18 February 2012

Aku Tak Kuad Untuk Hadapi Semuanya

Asalamualaikum , Disebabkan Aku Tak Sihat Harini , Nd Sebenar Nya Tak Kuad Menaip , Tpi Aku Terpksa Jugak Update Status Ni , Hurmm , Ya Allah , Jangan Kembalikan Kenangan Yang Telah Jauh2 Aku Kuburkan Dalam Hati Aku Nie . Tolong Jangan Biaq Aku Hadapi Seksaan Yang Pernah Aku Hadapi Tahun Lepas . Aku Tak Nak Rasa Seksa Nya Lagi ! Aku Tak Nak Rasa Sakit Nya Lagi ! Aku Tak Kuat Dha . Aku Tak Yakin Aku Mampu Bertahan Lagi . Kalau Dulu Aku Mampu Bangkit , Aku Mampu Untuk Berlawan Tapi Aku Tak Yakin Untuk Kali Nie ! Aku Tak Yakin Sebab Aku Tau Aku Dha T'sangat2 Lemah Untuk Hadapi Nya Sekali Lagi . Aku Pasti Tu ! Tuhan , Aku Tak Nak ! Aku Tak Nak Kenangan Tahun Lepas Kembali Lagi Dalam Idup Aku ! Aku Tak Nak ! Ya Allah , Aku Tak Sanggup Untuk Hadapi Nya Andai Ia Kembali M'hantui Idup Aku Kini ! Tuhan , Tolong Aku ! :'(


"Hargailah masa yang kau ada sekarang dengan mcari orang yang betul2 sayangkan kau . Aku dha jumpa orang yang betul2 dha sayangkan aku ! tapi masa tak mgizin aku lama dengan dye . Sekarang idup aku dha sempurna . Allah hadirkan orang yang baek2 dalam idup aku . Aku dha tak nak mtx lebih dha . Yang perlu aku buad sekarang b'sujud pada DIA sebelum terlambat . Kalau nie adalah masa2 terakhir aku , aku nak penuhi dengan ketenangan dan dibawah keredhaanNya . Allah dha lengkapkan idup aku dengan hadirkan orang2 yang sayangkan aku . Aku dha bersyukur dha , tapi sebelum aku dipanggil olehNya , aku nak tgk Dia bahagia dulu"

No comments: