Thursday 5 July 2012

Tersenyum laa , Wahai hatiku yang bersedih >__

 
Asalamualaikum , daa lame rasenyee ta updates nd bukak blog
cerita cik puteri niee . Huhu , 
Btw , malam nie na story sedih pulakk .
Hwmm , okeh okeh , jom dngaa kann rintihan hati cik puteri 
yang tnga bersedih nie , shutt ! >__
Saat aku menikmat kegembiraa didunia niee ,
kadang kala , derita dunia sering kali mencuit hati .
Hati aku selaluu BROKEN ,
buad aku menangis . Taa henti henti .
Kesedihan aku terus stay away didasar hati aku .
Timee tu , sifat sabar aku terus menjauhi aku . 
Tinggalkann aku sendiri dalam tangisan .

Dalam terharu ,
Dalam kegembiraan yang aku ciptaa ,
airmata aku tertumpaah jugaa .

Kalau korang nak tauu ,
bergituu laa kehidupan didunia .
Kita takkan sesekali dapat menjangkaa ,
Ape yang ALLAH aturkann untuk kitaa 
selama niee .

Kadang kadang kitaa 
GEMBIRAA ,
Kadang kala kita teramat kecewaa ,
Namun , aku taa pernah putus ase .
Sebab aku tau , diaa sentiasa disisi aku . 
Kala aku dalam kesedihan .
Kasih SayangNyaa lebeh luas daripada apa yang aku jangka .


No comments: