Friday 9 March 2012

Candidates SPM 2012 ^____^

Pejam Celik , Pejam Celik Dha 9 March 2012 , SPM Dha Nak Dekad Ni . Good Luck Pada Semua Kawan Kawan Yang Mengenali Diri Aku . Nd Menyayangi Aku . 
#Usaha , Berdoa , Nd Tawakal .

Aku Tak Nak Bermusuh Musuhan Dngan Sesiapa . Tak Nak Dengki , Khianat , Fitnah Terhadap Orang Lain .
Aku Tetap Pikir Perasaan Orang Lain Jugk , Tak Nak Pentingkan Dri Sndri . Ce Pikir Sikit , Ade Tak Manusia Yang Tak Pnah Melakukan Kesilapan . Ade Tak ! Ade Tak ! Hah , Takdekan ? Semua Melakukan Kesilapan .
Kita Ni Buad Silap Bukan Main Senang , Tapi Bila Nak Minta Maf , Bukan Main Susah . Pelikkan ? Em , Ego Tu Bole Tak Buang Jauh Jauh , Campakk Cepatt ! ! ^__^
Sedangkan Nabi , Ampunkan Umatnya . Inikan Kita Manusia .
Kadang Kadang , Silap Yang Kita Lakukan Kecix Je , Tapi Kenape Nak Memperbesa Besakan ?
Kenape ? Best Sangad Ke Gadoh ?
Hish Hish , Kesian Laa . 

Em , Hah ! Tau Tak Lirik Stacy "Kasanova" . Lirik Dia Mcam Ni "SEMUT PON TAK MATI DIPIJAK , LEMAH LEMBUT BICARA" Hahh ! Mesti Korang Tak Pcayekan ?

Kita Ni , Punya La Baikkan ? Nak Mempergunakan Orang . Waktu Tak Perlu . Biarkan Je , Mcam Kacang Lupakan Kulit , Hishh ! Kau Makan Kacang Jee , Cube Laa Makan Kulit Kulit Nya Sekali ^__^ 
Hahahaha , 
Itu Laa Kitakan ? Kalau Korang Nak Tau , Hasad Dengki Ni , Memang Wjud Dri Zman Dulo Lagi . 
Kalau Bole Aku Nak Buang Jauh Jauhh ! Campakkk Kat Dalam Laut Dalam ;))
Nak Matang Sikit Berpikir ! Tak Nak Jadi Psyco Sangad ! Asyik Buad Orang Susah Jee . Tak Bole Buad Orang Senang , Biasa Laa . Islam Pada IC Jee . Hahahha .

P/s : Pada Korang Yang Akan Menduduki SPM Mcam Aku Ni , PMR Nd UPSR Tu . Good Luck Okay . Wish Me Luck Jugk , Jika Ada Yang Tersinggung Tu . Maf ~

No comments: