Saturday, 28 January 2012

Jyeah! Aku Sayang Kau Kawan

kawan ,. !!!
istilah kedua selepas keluarga ku ,.
kenapa??
pada aku kawan sangat penting pada aku ,.
lagi-lagi bila kite kehilangan seorang kawan yang memang terbaik pada kita ,.
aku sejenis perempuan yang ramai kawan ,.
aku masih ingat lagi ada seorang member aku yang cakap kat ku ,.
"ptri kiteorang kan suke kawan dan belajar dengan kau"
padawak aku kate2x tu buat aku rasa aku amat dihargai ape tah lagi bila orang yang cakap kat aku budak yang memang aku tak rapat ,. aku amat2x terharu dengan ape yang dia cakap ,.
aku suke berkawan atas dasar keikhlasan ,. bukan syg kerana terpaksa atau ambil kesempatan ,.
aku rsa sedih giler bila kawan aku tinggal kn aku ,.
lebih sedih berbanding aku putus cinta ,.
aku peduli ape korang nak cakap aku ni ngada2 ke ape ,. yang penting aku tahu perasan aku sendiri ,.
melepak bersama kawan lebih baik dari orang lain ,. kenapa??
jawapan aku ,. aku lebih selesa ,. sebab ape2x cerita kite boleh kongsi dengan mereka ,.
tapi kadang aku rasa kawan2x aku hanya perlukan aku bile mereka dalam kesusahan je ,.
bile senang tinggalkan aku mcm sampah ,. hurm ,. aku tak nak fikir perkara yang sangat menyedihkan ,.
ape yang aku nak korang tahu ,. kawan2x aku adalah yang terbaik ,. ta kesah la aku baru berkawan sekejap ke atau dh bertahun-tahun ,. tapi aku memang bangga ada kawan macam kau ,. !!!
aku mengharapkan yang kau dan aku tetapkan berkawan sampai bila2x ,.
aku tak nak hubungan kita putus sebagai seorang SAHABAT ku ,.
aku sayang dan tak nak kehilanggan kau ,. !!!


p/s:kawan adalah yang terbaik pada aku ,. aku kenal dunia ni sebab ada nye kawankan.


#NURUL HASMIDA BT SAID~

No comments: